Asistente Ekzekutive
Nr. i reklamës i Anegino
AB62OH10
Industria
Media dhe Publicitet
Përshkrimi i punës
Çelësi Media Group, lider në sigurimin dhe ofrimin e informacionit praktik dhe shërbimeve për biznesin në Shqipëri, duke mbuluar 5 fushat kryesore të komunikimit:
konsumatori drejt konsumatorit (C2C), biznesi drejt konsumatorit (B2C), biznesi drejt biznesit (B2B), aktivitetet artistike & kulturore dhe turizmin, është në kërkim të një Asistente Ekzekutive.
Nën mbikqyrjen dhe udhëzimin e drejtpërdjetë të Drejtorit Ekzekutiv, Asistentja do të ketë përgjegjësitë e mëposhtme:
-organizon korrespondencën, kontrollon postën elektronike dhe telefonike;
-organizon takime, përgatit axhendat e takimeve, shkruan provecverbalet e takimeve;
-ndërmjetëson me kontakte të brendshme dhe të jashtme;
-ngre dhe mirëmban sistemin e ruajtjes së dokumenteve;
-ko-ordinon komunikimin ndërmjet Drejtorit Ekzekutiv dhe Shoqërive te Grupit;
-kontribuon në organizim konferencash dhe aktivitete të ndryshme;
-përgatit dokumente (projekte, prezantime, aplikime, komunikime) në emer të Grupit dhe Drejtorit Ekzekutiv.
Kriteret e kërkuara:
Të ketë mbaruar arsmin e lartë, mundësisht në shkenca ekonomike.
Të ketë të paktën 3 vjet përvojë të mëparshme pune si Asistente Personale e një Drejtuesi.
Të ketë njohuri shumë të mira për përdorimin e kompjuterit, Paketa Office dhe programe të tjera për menaxhim biznesi.
Të njohë shumë mirë në të shkruar e në të folur gjuhët Shqipe, Angleze dhe Italiane.
Të ketë aftësi shumë të mira planifikimi dhe organizimi.
Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi me gojë dhe me shkrim.
Të ketë vigjilencë kundrejt detajeve.
Të ketë aftësi për analizim problemi dhe zgjidhjen e tij.
Të ketë aftësi për të organizuar dhe ko-ordinuar njerëz në një mjedis me dinamikë të lartë pune.
Për të aplikuar për këtë pozicion ju lutemi dërgoni një Curriculum Vitae të detajuar nëpërmjet ANEGINO.
konsumatori drejt konsumatorit (C2C), biznesi drejt konsumatorit (B2C), biznesi drejt biznesit (B2B), aktivitetet artistike & kulturore dhe turizmin, është në kërkim të një Asistente Ekzekutive.
Nën mbikqyrjen dhe udhëzimin e drejtpërdjetë të Drejtorit Ekzekutiv, Asistentja do të ketë përgjegjësitë e mëposhtme:
-organizon korrespondencën, kontrollon postën elektronike dhe telefonike;
-organizon takime, përgatit axhendat e takimeve, shkruan provecverbalet e takimeve;
-ndërmjetëson me kontakte të brendshme dhe të jashtme;
-ngre dhe mirëmban sistemin e ruajtjes së dokumenteve;
-ko-ordinon komunikimin ndërmjet Drejtorit Ekzekutiv dhe Shoqërive te Grupit;
-kontribuon në organizim konferencash dhe aktivitete të ndryshme;
-përgatit dokumente (projekte, prezantime, aplikime, komunikime) në emer të Grupit dhe Drejtorit Ekzekutiv.
Kriteret e kërkuara:
Të ketë mbaruar arsmin e lartë, mundësisht në shkenca ekonomike.
Të ketë të paktën 3 vjet përvojë të mëparshme pune si Asistente Personale e një Drejtuesi.
Të ketë njohuri shumë të mira për përdorimin e kompjuterit, Paketa Office dhe programe të tjera për menaxhim biznesi.
Të njohë shumë mirë në të shkruar e në të folur gjuhët Shqipe, Angleze dhe Italiane.
Të ketë aftësi shumë të mira planifikimi dhe organizimi.
Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi me gojë dhe me shkrim.
Të ketë vigjilencë kundrejt detajeve.
Të ketë aftësi për analizim problemi dhe zgjidhjen e tij.
Të ketë aftësi për të organizuar dhe ko-ordinuar njerëz në një mjedis me dinamikë të lartë pune.
Për të aplikuar për këtë pozicion ju lutemi dërgoni një Curriculum Vitae të detajuar nëpërmjet ANEGINO.
Data e aplikimit të fundit : 18 Nëntor 2016