# Agjente Telefonike e Sherbimit ndaj Klientit #
Nr. i reklamës i Anegino
AA33VD88
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Movida.al është tregu online më i madh në Shqiperi. Objektivi ynë është të jemi kompania më e madhe e-commerce në Balkanin Perëndimor duke garantuar cmimet më të lira në treg për kategoritë e produkteve të ofruara, si dhe shërbimin më cilësor ndaj klientëve.
Për të mbështetur këtë rritje, Movida.al kërkon punonjës në departamentin e Shërbimit të Klientit.
Përshkrimi i Punës:
Qёllimi i punёs: I pёrgjigjet telefonatave hyrёse tё klientёve pёr tё marr porosi, pёr t’ju pёrgjigjur kёrkesave dhe pyetjeve, pёr tё menaxhuar ankesat, zgjidh problemet dhe jep informacion, ruajta e marredhenieve me bizneset partnere.
o Agjenti përmirëson njohuritë që lidhen drejtpërdrejtë me pozicionin përkatës duke studiuar përshkrimet e produkteve dhe shërbimeve të reja
o I komunikueshem dhe entuziast per te punuar ne ambient startup-i
Pёrgjegjёsitё kyçe :
I referohen funksioneve dhe aktiviteteve specifike të përditshme të punëmarrësit për të përmbushur detyrat dhe përgjegjësitë përkatëse. Detyrat kryesore janë:
• i pёrgjigjet telefonatave hyrëse
• përgjegjës për telefonatat dalëse në lidhje me validimin e klientëve të rinj.
• menaxhon kёrkesat e klientit nёpёrmjet telefonit, por ndonjёherё edhe nёpёrmjet e-mailit
• kёrkon informacionin e duhur duke pёrdorur burimet e mundёshme
• menaxhon dhe zgjidh ankesat e klientёve dhe I delegon tek personat përgjegjës rastet specifike
• ju jep klientёve informacion nё lidhje me produktet dhe shёrbimet
• regjistron tё dhёnat e reja pёr klientin
• pёrditёson tё dhёnat aktuale tё klientit
• pёrpunon porosi dhe rrit shitjet
• identifikon dhe ngre problemet primare
• kur ёshtё e nevojshme ndjek dhe zgjidhjen e ankesave tё klientёve
• dokumenton tё dhёnat mbi telefonatat sipas standarteve tё procedurave operative
• pёrgatit raportet e thirrjeve hyrëse
• Te kryeje porosite per klientet qe shkruajne ne rrjetet sociale (FB, Insta, What’s up)
Kompetencat, njohuritё dhe eksperiencat kryesore:
I referohen një grupi cilësish dhe kualifikimesh që punëmarrësi duhet të ketë për t’u konsideruar kandidat potencial për pozicionin respektiv të punës. Aplikanti duhet të gëzojë aftësitë e mëposhtme:
• aftёsi shumё tё mira tё komunikimit verbal dhe tё shkruar
• aftësi shitje nëpërmjet telefonit
• aftёsi pёr tё dёgjuar me qetёsi
• aftёsi analitike dhe zgjidhje problemesh
• i orientuar drejt shёrbimit ndaj klientit
• aftёsi organizative
• vёmendje ndaj detajeve
• I aftë për të punuar nën presion
• qёndrueshmёri
• entuziast per te punuar ne ambient startup-i
Të interesuarit mund të dërgojn Cv-ne e tyre nëpërmjet ANEGINO.
Data e përfundimit të aplikimit është 20 Gusht 2016.
Vetёm kandidatёt qё do tё pёrzgjidhen pёr intervistё do tё kontaktohen.
Suksese!
Për të mbështetur këtë rritje, Movida.al kërkon punonjës në departamentin e Shërbimit të Klientit.
Përshkrimi i Punës:
Qёllimi i punёs: I pёrgjigjet telefonatave hyrёse tё klientёve pёr tё marr porosi, pёr t’ju pёrgjigjur kёrkesave dhe pyetjeve, pёr tё menaxhuar ankesat, zgjidh problemet dhe jep informacion, ruajta e marredhenieve me bizneset partnere.
o Agjenti përmirëson njohuritë që lidhen drejtpërdrejtë me pozicionin përkatës duke studiuar përshkrimet e produkteve dhe shërbimeve të reja
o I komunikueshem dhe entuziast per te punuar ne ambient startup-i
Pёrgjegjёsitё kyçe :
I referohen funksioneve dhe aktiviteteve specifike të përditshme të punëmarrësit për të përmbushur detyrat dhe përgjegjësitë përkatëse. Detyrat kryesore janë:
• i pёrgjigjet telefonatave hyrëse
• përgjegjës për telefonatat dalëse në lidhje me validimin e klientëve të rinj.
• menaxhon kёrkesat e klientit nёpёrmjet telefonit, por ndonjёherё edhe nёpёrmjet e-mailit
• kёrkon informacionin e duhur duke pёrdorur burimet e mundёshme
• menaxhon dhe zgjidh ankesat e klientёve dhe I delegon tek personat përgjegjës rastet specifike
• ju jep klientёve informacion nё lidhje me produktet dhe shёrbimet
• regjistron tё dhёnat e reja pёr klientin
• pёrditёson tё dhёnat aktuale tё klientit
• pёrpunon porosi dhe rrit shitjet
• identifikon dhe ngre problemet primare
• kur ёshtё e nevojshme ndjek dhe zgjidhjen e ankesave tё klientёve
• dokumenton tё dhёnat mbi telefonatat sipas standarteve tё procedurave operative
• pёrgatit raportet e thirrjeve hyrëse
• Te kryeje porosite per klientet qe shkruajne ne rrjetet sociale (FB, Insta, What’s up)
Kompetencat, njohuritё dhe eksperiencat kryesore:
I referohen një grupi cilësish dhe kualifikimesh që punëmarrësi duhet të ketë për t’u konsideruar kandidat potencial për pozicionin respektiv të punës. Aplikanti duhet të gëzojë aftësitë e mëposhtme:
• aftёsi shumё tё mira tё komunikimit verbal dhe tё shkruar
• aftësi shitje nëpërmjet telefonit
• aftёsi pёr tё dёgjuar me qetёsi
• aftёsi analitike dhe zgjidhje problemesh
• i orientuar drejt shёrbimit ndaj klientit
• aftёsi organizative
• vёmendje ndaj detajeve
• I aftë për të punuar nën presion
• qёndrueshmёri
• entuziast per te punuar ne ambient startup-i
Të interesuarit mund të dërgojn Cv-ne e tyre nëpërmjet ANEGINO.
Data e përfundimit të aplikimit është 20 Gusht 2016.
Vetёm kandidatёt qё do tё pёrzgjidhen pёr intervistё do tё kontaktohen.
Suksese!
Data e aplikimit të fundit : 1 Janar 2019